12.09.2023

I samarbejde med DI - Dansk Industri, Top Attraktioner og Epinion præsenterer vi igennem vores indsats Midtjysk Kulturakademi en ny og opdateret udgave af det stærke målgruppeværktøj "Sådan Oplever Danskerne".

Værktøjet blev oprindeligt udviklet for at hjælpe kulturinstitutioner og oplevelsesaktører med at dykke ned i det danske oplevelsesmarked på en mere nuanceret måde. Siden da har aktører fra hele landet omfavnet værktøjet og de tilhørende målgrupper.

Nu har vi tilføjet meget mere ny og værdifuld viden om målgruppen, hvilket vi vil løfte sløret for til webinaret.

Webinaret giver en unik mulighed for at få dybere indsigt i den opdaterede version og forstå målgruppernes oplevelsespræferencer og adfærd. Vi vil udforske nye dimensioner, herunder digitale vaner, ønsker indenfor naturoplevelser, booking- og planlægningspræferencer samt bæredygtighed.

Webinaret er både for dem, der allerede kender værktøjet, men helt nye eller blot nysgerrige brugere kan også sagtens være med. På webinaret vil der blive informeret om, hvordan man som virksomhed kan få adgang til rapporten efterfølgende.